woensdag 27 april 2011

Ah
Published with Blogger-droid v1.6.5

9 opmerkingen:

  1. Dag Dirty South,

    Ik probeer met je contact te leggen, maar kan zo snel niet een linkje vinden. Zou je contact met me willen leggen, bijvoorbeeld via email?

    Alvast dank!

    Arnout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Arnie,

    Voor het contact verwijs ik je door naar Roxy, die is voor elk soort 'contact' bereikbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Dirty South,

    Wie is Roxy en hoe kan ik die bereiken?

    Arnout

    BeantwoordenVerwijderen
  4. arnout pensioenapril 29, 2011

    eej arnout pensioen ofzies ga met pensioen mattie oprotte van deze blogga mattie wat ga je vragen stellen kk pussy popo undercover ofwat oprotten toyyyyyyyy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. idd oprotte kk zwein bezwanger roxy liever, na 9 maanden chill feutus 4-breakfast

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben wel benieuwd hoe je bij de Dirty South bent gekomen en waarom je contact met ons wil??? dus laat maar wat weten othmarskaten@hotmail.nl ik hoor het wel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Othmar

    Dank voor je reactie! Op het blog zelf komen pittige reacties.
    Reden waarom ik contact leg is omdat ik graag een skater zou willen laten deelnemen aan een bijeenkomst die de gemeente Eindhoven organiseert om over de toekomst van de stad te praten. We zoeken daarvoor allerlei verschillende perspectieven en invalshoeken, en vooral ook mensen die online een duidelijke aanwezigheid hebben. Het blog van Dirty South kwam vrij snel naar boven.

    Als je interesse hebt, dan kan ik een link naar de uitnodiging + online aanmeldformuliertje sturen.

    Ik hoop dat jij of iemand anders interesse heeft!

    Groet,
    Arnout

    BeantwoordenVerwijderen
  8. we be takin over the city

    BeantwoordenVerwijderen

HAAT?