donderdag 24 februari 2011

Guess who's back
Published with Blogger-droid v1.6.5

35 opmerkingen:

  1. ja man ik heb zeker wat geleerd van hier zitten!! dat ik minder moet smoken enzo.
    goed bezig sukkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heuj! bommer na zelf altijd veroordeelt te zijn om je wiet gebruik ga je nu anderen veroordelen? triest...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEUJ als ik de eerste dag smoke wil toch niet zeggen dat ik elke dag smoke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe je wel kanker dwaas. ricky ga terug! auti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JONGE LAAT RICKY GEWOON GENIETE VAN EEN JONKO OP ZN TIJD! HIJS NET 18 GEWORDEN ER KAN NIET MEER GEHAAT WORDEN

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat was helemaal niet mijn comment mongool!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahaha true job, maar ben het wel een beetje met de rest eens maar we zullen zien ricky

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beter gaat die nu wel naar zijn mammie luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beter niet en word die snel teruggestopt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beter niet zo hate, als hij 6 weken in zon kk instelling heeft gezeten en dan terug komt hij heeft vast wel kk erge zin om jonko te poffe met matties, beter smoket ie nu niet meer elke dag jonkos.
    snapte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zet ff je naam erbij ofzo weet ricky teminste op welke vrienden hij kan vertrouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. true! best triest als je anoniem je 'mattie' afzeikt.
    maarja some people never learn! hopelijk deze wel. welcome back! geef feestje dan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heuj bommer hou alsjeblieft je bek met anoniem haten en ricky de hele tijd de les proberen te lezen want jij bent de enigste die op zon manier haat op rickyA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hou gewoon je kankerbek dicht en doe niet zo pussy anoniem. ik probeer ricky nix de les te lezen ik wil gewoon dat hij zn shit op orde krijgt en die bovenstaande anonieme comments zijn niet van mij dus! ik post altijd met naam watdan!!?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dikke gay fashion drama allemaal hier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Autisten actie Ricky.
    6 weken weg, dag 1 jonko... volgende dag weer een zeker, dan weer en dan schiet je niks mee op

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik wil wel is een keer met daan boxe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. win je zowiezo die gast schreeuwt alleen maar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haahahahahaha gedamaged door double D. flikker toch op! kleine rat

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gwen beter zeg je niks we weten allemaal dat je toch afgeschoten moet worden XD

    BeantwoordenVerwijderen
  21. true, gwen moet afgeschote worde die hoer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ricky heeft er echt wel wat van geleerd hij smoked helemaal niet veel meer dus beter houd iedereen gewoon zn kkbek dicht over hem en gaat niet iedere kkpussy hier anoniem haten over alles en iedereen. Gasten denke dat ze matties zijn maar dan durven ze het nieteens in hun face te zeggen of je naam erbij te zette stupid lompe autiste zet aub je naam erbij dan weet iedereen wie "true" is en wie niet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. erickyboarderfebruari 28, 2011

    idd pim allemaal nep matties hier
    ricky stay true

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jep pim haten is voor apen! maar 't is hier wel damn grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. kanker is op met gwen veroordelen. ik ben het die battie boy met die ijzeren vuisten. jwt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. keurmeestermaart 01, 2011

    weekendtage....

    BeantwoordenVerwijderen

HAAT?