woensdag 16 december 2009

"nu is het oorlog!"



12 opmerkingen:

  1. Hoezo oorlog? dat heb ik hem niet horen zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh sowieso kk veel popo laatste tijd kk zweinen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zwart blauwe homo's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd maar zeikendie kk vakrens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij kan anders verrekes goed bowlen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 5 tegen 1., hadden jullie makkelijk kunnen winnen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zag em vandaag in burger, in de binnenstad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zag laatst ook nog piazza bewaker in burger op stratum.de dag daarvoor had ie ons bij de nieuwe wallride spot gekicked,zure zult

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "ik kak op je hoofd"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haal de inglourious bastards! er is hier nog een nazi die kapot moet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik pies op je moeder

    BeantwoordenVerwijderen

HAAT?